U nás má nielen hlavu, ale aj pätu.

V jednej zo svojich kníh, Martin Heidegger poznamenal, že technika prekonala všetky vzdialenosti ale nevytvorila žiadnu blízkosť. Táto pravdivá poznámka platí aj pre písomnú komunikáciu. V súčasnej modernej dobe stúpa trend, kedy sa do popredia znovu dostáva tlačený hlavičkový papier. Pre svoju kreativitu, originálnosť a najmä osobitosť, ktorá je pri komunikácii s obchodnými partnermi veľmi dôležitá. Veď držať v ruke originál tlačený list dá každému aj niečo navyše, viac úcty, dôležitosti...

Aby ste aj vy komunikovali osobnejšie a skutočne na profesionálnej úrovni, zabezpečíme pre vás:
· kreatívny grafický návrh hlavičkového papiera
· výber vhodného papiera, druh, farebnosť, gramáž
· kvalitnú a rýchlu tlač
· dodanie priamo k vám
· digitálnpodobu u pre bežnú komunikáciu